jueves, 9 de agosto de 2007

vega's blog









NADE DE LA VEGA'S BLOG

Per fi tinc blog, ja era hora, pq estic ven farta del fotolog, ja q funciona fatal. Com q aquet es un moment alegre pq ja no em tindre q posar nerviosa quan el fotolog faci el tonto, he posat aquesta foto d'alguns moments alegres. Per cert, encara q tingui blog seguire tinguent el fotolog. ( www.fotolog.com/taburres ) així q comenteu-me tambe allà.






Si, los simpson, la millor serie d televisió q hi ha, amb un humor q tan sols el poden percebre certes persones. La peli q han tret molt xula, ja le vist dos cops.







Aquesta foto dedicada al meu pare, q no es creia q tenia una foto d'un escarbat tortuga.

Vinga, per avui ja n'hi ha prou.

DEW

MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK

3 comentarios:

Ironxevi dijo...

Benvinguda a mon del blog, com veus no te res a veure amb el fotolog.

Ironxevi dijo...

Tema Simpson's, estic d'acord amb tu, i el que no tingui ganes de veure-li als simpson's la gracia doncs... casi que deu estar mort, perque si no no ho entenc.
Me aburrooooooooooooo ( no és lo mateix que ser un burro, que consti)

Ironxevi dijo...

Tema tortuga-escarabat, de fabula, jo en vull un però ràpid, on l'encarregut, per anar agafant el nùmero...Ens veiem